jag skulle egentligen badat nu, enda gången på detta året som jag har tid. men gud verkar straffa mig personligen idag för det regnar som helvete här och han verkar heller inte ha för avsikt att lägga av på en stund. så därför tar jag mig tid att för en gångs skull på lång tid skriva ett inlägg här. har haft bättre för mig under sommaren + har ingen egen dator eftersom att jag numer inte bor hemma.
har hunnit med en hel jävla del, exempelvis tre festivaler. mitt första besök på hultsfredsfestivalen, tredje året (och dessutom den mest djävulska men också bästa hettan på köpet, drack säkert 20 liter vatten den veckan. var svart av solbränna på ryggen efter) på emmaboda och samma med way out west. spontanköpte den där way out west-biljetten två dagar innan och samma dag som jag bokade en resa till australien, tänkte att pengar är väl no big deal. har jag gjort av med tio papp kan jag lika gärna unna mig två till. och så blev det. åkte till malmö över dagen i början av den riktiga sommaren och det var där jag upptäckte det här med att man kanske borde bada, men det hände aldrig. typ för en månad sedan var jag där igen. mös, drack vin och missade tåget hem för jag är ju så jävla bra på att trivas i den staden! men det har varit en urhärlig sommar, det må jag säga! en utav dom bättre. a just det, har flyttat två gånger också.
nu lider ju tydligen denna så kallade sommar mot sitt slut och jag insåg igår hur nära det är till julafton och hur nära det är till byron bay och sydney för mig. knappt två månader fuck yeah! och om två veckor fyller jag systembolag. under denna lilla sammanfattning av mitt rätt så händelserika liv har ösregnet övergått i dugg och jag funderar på att kubba till sjön. ska bli bättre på att skriva och inte uttrycka mig bara i bilder, någon måtta får det vara tycker man ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar