i morse var jag och gjorde en gastroskopi, antagligen det värsta jag har varit med om. en lång jävla sladd med en kamera längst ut som körs rätt ner i magen samtidigt som man ligger och hulkar för sitt liv och tror att den där sjukhusbritsen kommer bli ens dödsbädd. har aldrig känt mig så hjälplös. och inte nog med det fick jag så klart se min magsäck med egna ögon eftersom skärmen var tvungen att vara vinklad mot mig. härlig upplevelse, pröva!
igår lämnade jag tonåren bakom mig för alltid i alla fall. lite vemodigt men what to do? blev dock en stillsam torsdag i form av jobb och hemmakväll efteråt. imorgon däremot är det rajtantajtan för hela slanten, släktkalas, smörgåstårta osv. har i och för sig insett att det här med bakfylla inte är min grej längre. får lätt ångest och blir djupt besviken på mig själv dom gånger jag på senare dagar inser att jag har blivit så full att det är för sent att göra något åt det förrän morgondagen kommer. ska väl ta det så försiktigt det går när man fyller 20 och stjäl uppmärksamheten från allt annat. har gjort en misslyckad omblekning av håret också, men man fyller ju bara 20 en gång så det gör väl inte så mycket. stay tuned ffs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar