är inte bra på att ha mycket omkring mig, inte nu. HELVETE vad mycket det är samtidigt när jag tänker efter, inte minst omtentan som jag kräks på för tillfället. har skrivit snart en tredjedel som jag hittills är nöjd med, hoppas bara att resten går lika bra. har två dagar på mig. och oj vad ni brydde er nu. skiter jag i. behöver få utlopp för min tristess lite. och sen när det här är över då, jävlar vad skönt. insåg bara att nästa tenta kommer leda till min för tidiga begravning, känns det som nu i alla fall. det positiva i allt det här är att jag hade en sjukt grym helg som innebar ledighet i hela två dagar och på tok för mycket värme och öl från tre på eftermiddagen till det var dags för barerna att börja stänga. men oj vad bra det var. fredag slår nästan allt, gick hem från jobbet tjugo över sex på morgonen i soluppgången, barbent och frös inte ett dugg. får väl ha den morgonen i tankarna när jag försöker förklara vad ordet författare innebär. who gives a shit egentligen? när ska jag få användning för dom s.k. kunskaperna, egentligen? jag gissar på den 14 mars 2016 klockan ALDRIG! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar