när min telefon bestämmer sig för att webbläsaren däri inte längre stöds av blogspot, då är det fan dags att köpa en ny. kan ju inte ha en telefon som det inte går att blogga från. det förstår väl alla. synd att jag varken har fast inkomst för kommande telefonräkningar eller pengar till att köpa någon heller. värdelöst liv. är sjuk också. JAG ÄR ALDRIG SJUK. vad fan är det fråga om?? vaknade och kände mig som en lobotomerad, ryggradslös, kallsvettig, mentalsjuk person. så där känner jag mig aldrig. och på fredag måste jag vara frisk för då är det påskhelg. det är ett jävla meck med allting! kan ju vara tacksam över att det är sol ute och inte snöstorm, än. och att jag dessutom har världens gosigaste katt i mitt hem när jag är alldeles ensam och frusen. dock skriker hon så in i norden, vet fan inte vad hon vill. men det löser sig väl! hej hopp gummisnopp så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar