hade det så himla skönt i stockholm. hade varit värt att ignorera dom 500 kronorna jag betalade för att kunna komma hem och istället stanna kvar en vecka. fick till och med se ICA-stig, vad kan slå det i göteborg? men pengar är ju allt för dagens ungdom, inget får gå till spillo!
välkomnandet var en elektriska stolen till tentamen som ska bestå av sex sidor litteraturvetande. inte sugen. har inte tagit åt mig särskilt mycket under den senaste månaden. möjligtvis lite strindberg som jag tänkte använda mig av den kommande veckan, dvs att se till att vara riktigt förbannad för att åstadkomma en bra text alls. kommer lätt uppnå klimax om någon ger mig en käftsmäll. om det går bra denna gång kanske jag unnar mig en iphone. antagligen bara tomma ord men vi får väl se med det. är extremt festivalsugen nu, passar ju bra när dödsångesten står på tröskeln. ruinerade mig igår (eller unnade mig, man kan ju se det lite hur man vill) och slog till på en hultsfredbiljett. men vårjäveln har ju inte ens börjat, trodde april var en vårmånad men ICKE! sommaren kanske går åt helvete, vem vet.
hur som haver, har jag inte hört av mig om en vecka har tentan blivit min död. och den icke existerande våren också för den delen. över och ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar