som tidigare nämnt. är inget romantik freak, har inte övervägt att konvertera till det heller. MEN, att få blomsterbud till dörren i form av lila tulpaner är fan det bästa som har hänt mig. satt och stirrade på den där buketten i typ en kvart både före och efter samtal i form av känslosvallande visor. en svettig men bra dag! visste inte att jag var värd så mycket. men nu gör jag det och det är görhärligt, på ren göteborgska.
i morgon klockan sexton och noll noll har jag helg fram till i alla fall söndag. det är information som alla bör ta del av eftersom jag tydligen är en älskvärd kvinna som man vill visa uppskattning och umgås med (det blir väl min död om inte annat, går och får hybris snart kanske). jag hoppas att det är underförstått att detta var en inbjudan till dejt eller dylikt.
på lördag ska jag på min första gaismatch, är livrädd. vet ju inte vad folk är kapabla till nu för tiden. dessutom bor vi i en dels främlingsfientligt och dels erövrad av bondläppar-stad så hur ska det sluta? tur att karatekid är på min sida.
med detta sagt går jag och rotar i frysen efter något ätbart. thank you for your time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar