bristen på relevanta och överhuvudtaget intressanta (om dom någonsin är det) inlägg i den här bloggen beror naturligtvis inte på att jag är en tråkig människa, utan på bristen på kul sysselsättning och sommarvärme. hade dessa två saker existerat i mitt liv nu hade det ju funnits något att att göra och jag hade därmed kunnat skriva från botten av mitt hjärta istället för att skriva bara för att det ska skrivas. ber om ursäkt. nu bestämmer i alla fall jag att det för min del är vår och jag plockar därmed fram mina ballerinaskor eftersom att det är mars och eftersom att jag alltid gör det i mars månad. det är något av en vårtradition jag har sedan två år tillbaka cirka. intressant ja. har jobbat som en idiot dom senaste dagarna. skönt att min chef hade missat att jag slutade tolv på natten i onsdags och satte mig på ett pass mellan nio och halv två på förmiddagen dagen efter. lika skönt att jag inte kan reglerna och vet att det måste gå minst elva timmar mellan varje pass och att jag därför inte sa något. detta resulterade i att jag sov cirka fyra och en halv timme igår natt, med gazakriget till huvudvärk och tre liter milkshake i magen = ingen bra kombination. jag sket i skolan idag och sov elva timmar istället. det var det bästa jag gjort. nu ska jag sätta mig och sola och läsa sofokles som den bokmal jag är. i morgon ska jag dricka öl eftersom jag har vänner som fyller år ibland. man har väl ett liv utanför jobbet också liksom. eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar