sammanfattning av gårdagen: jag fick vänner i skolan! känns så himla skönt, och jag börjar bli så där djup och svår som jag var förbannad över att alla andra var. det är ju kul ju! inte lika kul att ha en bok på 500 sidor i läxa till på måndag dock. jag insåg att det är fredag idag. jisses vad fort det går! men det är bra för då är det snart vår och då kan jag pusta ut. jag åt obeskrivligt god thaimat. alltså verkligen sjuk. jordnötssåsen ba mm-h! synd att jag blev så himla mätt att jag inte orkade sörpla den. åkte till frillesås i all hast och såg en timmes nyckeln till frihet. freeman, varför är du inte min far? jag slutade röka! alltså sommaren räknas ju inte, och feströka är jättetöntigt men det räknas inte heller så jag har ju faktiskt slutat nu då. tror min vilja är sjukt stark för nu är jag inte ens sugen. girl power! jag insåg att jag inte har något möss-huvud. fy fan, provade verkligen alla jag såg. inget såg tillräckligt normalt ut. kommer få frysa skallen av mig resten av livet.
det var det. nu ska jag åka in till den fantastiska staden och leta upp min läxa i någon form av bokhandel. ja, jag får köpa mina läxor. livet är en fest. hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar