shit alltså. hade en konstig och jävligt kul helg! bilden nedan visar partyfrisyren som jag var så exalterad över att få göra, samt den fantastiska tröjan jag vann i samband med vadet. pauline fyllde 20, nämner jag för tjugotusende gången. har inte varit på 20-årsfest på så länge och det var så värt väntan. åt typ sju miljoner cup cakes, drack bål i mängder, umgicks, åkte partybil till majorna, spårvagnen till henriksberg, drack en inte så god whiskey sour men desto godare massor i öl, blev bekant med nya människor, hånglade, skrattade, blev buren av spårvagnen och så vidare (ni kan ju tänka er hur bra man har haft det då!). tog med mig kameran och på den finns endast tre bilder från lördagskvällen, föreställande paulines fantastiska kakbord. var helt slut och mischmasch i skallen i går. men det löste sig med lite pizza och litervis vatten. sedan körde jag hannes hem, för att jag är en sådan fantastiskt omtänksam flickvän. ja, det var fenomenalt, som jag aldrig säger men verkligen kände mig tvungen att göra nu. har påbörjat en ny novell, lite spännande. till och med för mig själv. vet inte ens vad den handlar om, bara skriver. går man litteraturvetenskap tycker jag att det är ett litet måste. nåväl (som man inte heller säger), i morgon ska jag gå till skolan och sedan jobba ihjäl mig. sedan har jag semester i tre dagar. hoho! hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar