helgen är redan slut innan jag har hunnit fatta att den har börjat, fy fan. jag hittade en kondom i jackfickan i morse, behövde tydligen den i går. kom aldrig till användning dock. hatar att sova hos människor, eller jag hatar inte att sova där men jag hatar att den personen kan göra sig fräsch och ren på plats medan jag själv måste gå hem med knullrufs och gårdagens mascara nere på kinderna. inte rättvist. förut var det aldrig så där jättekul att gå ut och dricka öl som det plötsligt har blivit nu. kanske beror det på att jag träffar så mycket fantastiska människor nu för tiden. det fanns tydligen inga sådana innan. hade lillfingerbrytning och muskelmätartävling i går och vann för det mesta i båda grenarna. har höga förväntningar på kvällens avsnitt av beck samt polkaglassen som står och väntar på mig i frysen. har klumpen i halsen och trötta ögon men ska bita ihop för det är värt. i morgon dags för ekorrhjulet igen som jag önskar att jag också fick vara med och springa i. rastlösheten börjar likna ett skämt. pjuss och kjam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar