hej små människor! har varit i ullared och flängt med mina vänner. en jävla upplevelse tycker många, jag är inte en av dom. men i dag blåste det 20 m/sek och det gjorde det hela lite mer spännande. jag var dessutom chaufför, och att köra på en motorväg mitt i öppna landskap en dag som denna är inget jag gör igen. ett tag trodde jag att det var jordens undergång så som stormen tog tag i hela bilen och flyttade den 20 meter utan att jag rörde gasen. nästan så i alla fall. till r. kellys och e-types ljuva stämmor, ni kan tänka er vilket scenario.
inne på ge-kås blåste det inte lika mycket men herregud vad spännande ändå. VAD FOLK SER UT! hur tänker man när man är bred som en flodhäst men pråmt ska gå klädd i en tröja gjord för supermodeller? det plus foppatofflor eller någon annan jävla idiotsko. jag är inte heller så fantastisk men jag vet i alla fall att jag aldrig skulle vilja vara i dessa personers kläder. fy och fan. köpte en massa fancy accessoarer till nyår (som jag egentligen vägrar fira men kommer tydligen inte undan så det var lika bra att köra på) och chips, till kvällens idolfinal. den är viktig för mig. har inte ens kört klart för i dag, ska hämta mamma från någon slags julfest senare. får se hur det kommer gå. hon och hennes partygäng. blir skoj. ohoh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar