vill bara berätta att jag har så tråkigt att jag sitter och läser min egen blogg (och dessutom skrattar), från början till slut. är sjukt laddad, har öst i mig kaffe på kvällskvisten igen. dumhuvud. men är det kalas så är det. det är därför jag inte gör något vettigt alltså, väntar på att ögonlocken ska vissna. klicka här! också. gör musikreklam igen. jag tycker jag är snäll. alltså det är ingen porrsida, jag lovar. bra grappar från halland bara. börjar bli lite trött på det här mölndal-hallaballoet nu f.ö. kostar ju massa dyra bensinpengar och jag får inte ut något vettigt av det heller. ska upp i morgon igen. får liksom inget grepp om vad det är dom vill lära oss? i dag till exempel, fick vi lära oss hur rekryterare och företag tänker när dom ska anställa. skiter la jag i, vill bara ha mitt jobb. ska på tal om saken på arbetsintervju på torsdag. WOHO! säger ni. lol säger jag, piece of cake. skojar. men jag SKA ha det, så det blir jävlarimig att lägga manken till. leende på läpparna och kaffe till personalen. nu ska jag klä av mig min supertighta kjol och borsta mina tänder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar