fantastiskt vilken road trip jag och linda har gjort denna helg! i går var vi i malmö en sväng. det gjorde nästan lite ont i mig, eller inte nästan. det gjorde ont. blev sentimental, så många gånger jag har gått dom där gatorna om nätter och dagar. det var fint! sedan skyndade vi vidare till helsingborg och hade sveinkul vid datorn och med sällskapet innan vi sprang till bussen för att se kapten röd. vilket jävla drag! sket inte direkt på mig men det var himla trevligt. fick dricka öl och hälsa på backstage. hade ingen kamera med mig så ni kan tyvärr inte få bildbevis. och nick schröder, ni vet hej hej monika-nick, stod i dj-båset på denna magiska "efterfest" som hölls tills klockan slog tre. i morse fällde vi en tår och tog farväl av skåne och bestämde oss för att bli sambos och flytta till malmö snart snart. stannade och gjorde kaos i båstad på vägen hem, världens vackraste dal. har även hunnit med städer som ängelholm (jävla skitstad) och en liten håla som har fått namnet erikslund. jaha, nu vet ni detta. jag behöver duscha av mig tre timmars bilfärd och trycka i mig hamburgare. skåne är den vackraste platsen i världen, så är det.
peace, love and understanding!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar