vaknade med ett ryck tidigt i morse. så där som dom gör i skräckfilmer, sätter sig upp i sängen svettiga efter en mardröm bara det att jag varken var svettig eller ens mindes vad det var jag hade drömt. kanske beror på gårdagens alla positiva överraskningar. var väl så till mig att jag var tvungen att kolla om jag levde.
från och med i dag börjar mina pengar från arbetsförnedringen rulla in. tror jag. om en månad är jag rik igen, festival aa. kokar ett ägg, ska träffa anja om en timme eller så. ska bli trevligt. är fortfarande lite snurrig efter helgens alla eskapader genom staden. den här staden, snart lämnar jag den för bättre vyer. dock bara över dagen men det duger gott och väl! den kommande helgen blir vit så mycket kan jag säga, och nu menar jag det. drinking, no more. enough är fan enough och den nivån i det här spelet har jag uppnått nu. dags att stämma guran och dra en dänga.
à bientôt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar