sitter i min gråt/mys-outfit och väntar på att tårar ska komma. hade egentligen bestämt mig för att inte blotta min själ på internet men hade inget val. mamma är jätteinsatt i ett program om historia på tv så henne går det liksom inte att få liv i. hade inte tänkt blotta min själ för henne heller, men hade i alla fall haft någon att säga NÅGOT till. vet inte riktigt vad det är jag väntar på att tårarna ska komma för egentligen. är inte ens ledsen, bara brutalt nedstämd. har kanske sagt två ord på hela dagen. är inte säkert att jag har någon röst kvar alls. är lite förvirrad, funderar starkt på att sätta på någon galen arg utav bara helvete-musik som jag inte har hört så mycket som en susning av sen jag gick i åttan typ. fast ändå inte. borde lyssna på något spralligt, typ dansmusik typ robyn. vet inte vad jag vill få ut av detta är bara fasligt sinnesförvirrad idag! i grund och botten finns det egentligen en anledning till det här fullkommligt, för vissa andra människor, irrelevanta inlägget. men jag känner ändå någonstans att WHO GIVES A FUCK. precis just nu började jag skita i allt. i morgon börjar ett nytt liv utan såna här martyrfasoner. tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar