!hola¡ eller är det tvärtom? ligger i sängen, ska sova, är dötrött. hektisk dag, byta-hem-dag, handlade med mamma. förstår inte varför vi alltid måste handla på, vad jag anser vara natten. när solen har gått ner och alla har gått hem till soffan och affärerna ekar tomma, DÅ passar mamma på att ta sig en shoppingtur på ica. GÖTT att gais vann igår för övrigt, på hemmaplan. sånt är fint. man tror inte att jag är den som bryr mig, men det är jag. nu är jag det, blev faktiskt lättad när jag fick besked. tänkte i fortsättningen vara jätteinsatt och känna mig lite mer intellektuell, när det typ är slut (?). är glad för mamma låter mig ta bilen till ett "möte" jag har i mölndal imorgon, vilket också innebär att jag kan gå upp en timme senare. är väl dags att njuta av det nu genom att sova tänker jag. peace out biatches!

1 kommentar: