försöker sammanfatta helgen som börjar lida mot sitt slut. den största och viktigaste frågan jag ställer mig är: varför var jag en sådan jävla surtant för? det fanns liksom inga anledningar. varför påstår jag att jag inte behöver någon? behöver alla! ni ser ju själva, kan inte ta vara på mig själv för fem öre. så, ska bli en bättre människa och inte alls skita i allt. jävla dumheter.
i eftermiddags satte jag mig i bilen och körde gasen i botten till k-town, det behövdes kan man säg. mötte amanda på maxi och shoppade loss med henne + parents, kände mig verkligen som en i familjen när vi satt samlade runt bordet och krigade om salladsskålen. true love. har skrattat mig 4 hg slimare efter en rond parlamentet på amandas partysäng. det var skitfränt att köra 110 km/h på en bäcksvart motorväg hem, det kan jag lova er! ska göras fler gånger. nu är det väl tomt i plånboken utom en ynka 20-lapp som jag tyckte synd om. på måndag lär det eka x3 däri när jag köper biljett till sommarens bästa attraktion, emmaboda. nu ska jag se idol-reprisen och sedan faceplanta min kudde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar