det här är inte bra. i dag är dagens beskrivning för hur jag känner mig och ser ut frikyrkligt kioskmongo, och det är alltså inget positivt. skulle liksom börja vara fräsch, annat är det med hur jag KÄNNER mig. det vill säga för jävlig. jag och anja ingick en pakt, men jag vet inte om den fortfarande gäller så som vi beklagar oss. nåväl, jag får väl försöka ta tag i det snarast möjligt. har i alla fall plattat håret, sitter och försöker komma fram på mcdonald's telefonlinje. tänkte nämligen ta jobb där, har ni vägarna förbi avenyn mitt i natta kanske vi ses någon gång.
i dag har mamma utyttjat mig och mitt körkort igen. gick upp halv åtta för att köra bilen till service. nu får den fan vara hel. ragnar däremot är sjuk och har ont, hoppas det läker snart för jag är redan trött på feta salvor och ångest över att kanske förstöra två timmars arbete. håhå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar