i dag har jag gråtit, det kändes bra. nu behöver jag inte göra det på ett tag. kan vara därför Gazakriget pågår i mitt huvud i skrivande stund. det blev säkert en hel tekanna med tårar totalt.
tänker ta mig friheten att eventuellt söka till teaterhögskolan, tror jag behöver det. sedan kanske jag inte kommer in men huvudsaken här i livet är att man i alla fall försöker med det man vill. bra att hitta olika sätt att haka sig fram på ibland, detta är ett utav dom.
funderar på att gå en promenad i stormen, bota huvudvärken och tänka igenom dagens sammanbrott. eller kanske skita i det och göra Jessica Folckers lasagne, ELLER poppa popcorn senare i kväll och se sex and the city som riktiga brudar gör.
jaha, i morgon är det fritt fram att söka. jag ska värma upp inför det riktiga universitetslivet med att söka en kurs. förhoppningsvis litteraturvetenskap, nu är det sagt för alla som undrade. och mitt skolkort går ut också, för alltid. får lite separationsångest. nu måste pappa springa och köpa en sådan där laddning till mig som tar slut efter två användningar. vet inte hur dom funkar så det blir ju ett äventyr bara det, men som allt annat så löser det sig. ska nog ta den där promenaden jag nu, fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar