helvetes bananflugor, can't live with them. har dödat kanske ett tjugotal idag, det tär på stackars kroppen. är så sablars trött på mitt hår så det borde finnas pris för övrigt. går inte av för hackor fast tvärtom om man säger så. hur bär sig människor åt? måste skaffa peruk.
idag har jag varit på arbetsintervju i ett förbannat industriområde, började med att gå åt fel håll så klart och fick ringa och skämmas lite. frågan är om man får jobbet, troligtvis inte. halkar bara på bananskal nu för tiden, jag behöver lite ljus i min vardag. i morgon ska jag nyttja min blommiga plunta som jag fick av Linn i present. provsmakade innehållet idag, värsta jag varit med om. det var ingen finvodka i den inte. jag är helt slut, med nöden kallar så nu ska jag gå och steka kyckling. peace yao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar