egentligen tänkte jag lägga upp massa bilder, men vem fan orkar? en annan dag. mamma tror jag har halsfluss, känns fantastiskt att höra. vad är det? aldrig varit med om. vad jag än har gått och svept mig in i så är det inte roligt längre, men kan ju åtminstone vara tacksam över att detta är min första förkylning på hela året ungefär. grattis! bäljar i mig te i skrivande stund samtidigt som jag hostar baciller över hela skärmen.
i lördags såg jag kapten röd igen med linda, i borås. vilken resa för en sådan grej, fast den var skön. kändes lite som om man var i london på bussen. linda var mest upphetsad under hela vistelsen, sedan såg vi gurkan och då blev det ännu värre. jag fick ta på kapten röds svettiga handflata och fnissa bredvid linda som pratade med lars på bas efteråt. mycket trevligt. kom hem runt halv fyra fast att det var slut strax innan ett. och intet nytt på jobbfronten, nehe tråkigt. javisst! det är ett jävla liv man lever men jag ska nog hålla mig kvar ett tag till, snart är det ju julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar