har rödbrända kinder + näsa, bortdomnade fötter + ben och ryggsmärtor from hell. FY F A N vad jag har varit säkerhetsvakt. har fått uppleva cat fight mellan manlig personal och kvinna med hund, jagat cyklister, åkt golfbil, öppnat bommar, ätit sveinmycket, glassat sönder med mera med mera. det är helt sjukt vad folk blir upprörda över att slottsskogen har begränsad framkomlighet under EN vecka på hela året. har aldrig tagit så mycket skit i hela mitt liv som under dessa dagar. "jag tror inte att han där uppe skapade den här platsen för detta, det här är skandal! titta dom har sabbat allting, det går ju inte att komma fram någonstans, dom förstör naturen, jag förstår inte hur man kan få göra så här, jävla idioti, hade en spärrat av allmän plats så här på sextiotalet hade det fan blivit fängelse, TITTA!" you name it. men det kan det väl få vara värt! ska aldrig mer resa mig ur sängen.
fred grabbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar