har letat efter present till mamma i dag, tycker det är frustrerande. hatar att köpa presenter, man är aldrig riktigt nöjd och dessutom livrädd för att den man ger bort till ska behöva ljuga och gråta inombords, nej fy fan vilket jobb. tog mig friheten att hjälpa anja måla sitt rum också, i alla fall halva. det var mycket lärorikt. till exempel lärde jag mig hur man målar ett rum över huvudtaget och anja lärde sig att man inte lägger sig ned på golvet när färgburkens lock ligger två millimeter från huvud och hår. mina utlandsresedrömmar gick precis i kras, fick mitt bekräftelsemail från way out west om mina arbetspass. enda möjliga chansen till lite sol och bad är för mig mellan fjärde och tionde augusti och nu har jag helt plötsligt ingen chans alls. ett jävla dilemma jag har! vet inte om jag borde säga upp min funktionärplats... vet inte om det är värt det för lite dans och sprit på balkan. livet är en pest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar