väntar inte på att min ansiktsmask ska torka, som amanda gjorde. men kvällen blir väl inte bättre än så här.


Jag har insett att min senaste kyss… blev med mest otippade personen
Jag lyssnar på… ljudet av efter-jobb-ruset på Dag Hammarskjöldsleden
Jag mår bäst när jag… svettas i en park med de bästa i världen
Göteborgs bästa stadsdel är… MAJORNA!! eller haga
Den bästa krogen heter… sejdeln woop!
Jag pratar… too much! helst om opassande saker
Jag älskar/tycker om… arbetslöshet, knark och hårdrock
Min bästa vän(ner) är… vad som gör mitt liv komplett ungefär

Min första riktiga kyss... är inget jag vill minnas
Jag avskyr när folk… tar en för givet
Kärlek är… något jag uppenbarligen inte kan vara utan
Någonstans, tänker någon… vilken jävla fat ass bitch den där svartingen är, henne skulle man ta och bryta upp med 
Jag kommer alltid att vara… så fruktansvärt hjälplös och liten i världen
Jag är hemligt förälskad i… min ipod inser jag
Sist jag grät var… nyss, skitliv
Min mobiltelefon är… som svalor som häckar
När jag vaknar på morgonen... tror jag att i princip allt jag drömt har hänt, i wish
Just nu tänker jag på… hur gott det hade varit med chips
Bebisar är… typ det finaste som finns
Facebook är… min stora hatkärlek
Blondinbella är… en person jag aldrig tänker fördjupa mig i mer än så här
Ikväll ska jag… se desperate housewives (sista avsnittet!!) och trycka i mig något ätbart till
I morgon kommer jag… gå på studentmottagning och förmodligen länsa borden på allt ätbart
Jag vill verkligen… att mitt festingbett inte utvecklas till borrelia, vilket det säkert gör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar