"Man gömde sig i bajamaja - greps för sexuellt ofredande"
alltså, pourquoi? min första motivering till varför jag inte ska gå på yogafestival i Colorado och varför jag hädanefter definitivt tänker föredra skogen framför bajjan. jag förstår inte den här mannens problem/fetisch/suktan/behov, jag vet inte vad man ska kalla det. men VARFÖR virar någon frivilligt in sig i en presenning för att dyka ner i en latrintunna full med avföring och stirra på rövhål? vart finns njutningen? såklart blev detta, över några öl och white russians, kvällens hetaste diskussionsämne. diverse förslag och fantasier uppstod om den här minst sagt snuskiga mannens liv. kanske inte det mest aptitretande diskussionsämnet, men mycket underhållande. jag har inget mer att tillägga, så jävla sjukt alltihop. nu behöver en tjej sova, i morgon ska jag gå loss på hamburgare med anja. FETT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar