har en hund sovande i famnen som snart dessutom kommer glida ner på golvet, så jag har vissa problem med att skriva.
i går såg jag johnossi, det var ok. inte direkt någon håkan/AHA-upplevelse men ok. det är sånt där väder ute i dag som får tårarna att hagla. det var fint i går? det är juni? what's the problem, let's do it!?? det är för visso varmt men det hjälper väl inte mitt stackars affro att hålla sig i skicket. jag har shorts dessutom, känns som om folk kommer kolla men det är ju 22 grader så det känns inte som om termobyxor är något bara för att det spöregnar. lyssnar för övrigt på per gessle, man kan ju fråga sig varför. men han med "här kommer alla känslorna" och hundskrället är det enda som får upp stämningen denna grå torsdag. för er som håller koll firar jag en vecka idag, därför blir det kebab ikväll. nu ska jag och hunden se någon trevlig rulle och käka chips. peace!
/ dagmar och ellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar