hade en skithäftig och bra natt! jag och vännerna irrade i frustration runt  för att hitta ett ställe att slå oss ned på och dricka bärtz. hittade ett hörn på pustervik en stund, sedan kom fler vänner och vi bestämde oss för att gå till publik. helt ok röj, blev inte så långvarigt utan vi hamnade, som sig bör, på sejdeln. där var det inte så mycket röj men betydligt skönare stämning, faktiskt. nu tycker ni att jag sitter här och låter som om jag tror att jag är någon slags jävla nöjesguide, det tror jag inte. hur som haver hittade vi nya vänner och i morse vaknade jag på guldheden. GICK från linné ända dit, det ni! men det fränaste av allt var att gå på ettan på järntorget och träffa på en minst lika full kapten röd med vän. blev en fnittrig fjortonåring, fick kram, autograf och hela kalaset. hemskt uppskattat. värsta kallpratet jag har fört någonsin men vad kommer det göra om hundra år. hoppas han blev glad, det blev jag. i dag är jag bakis och har ätit superstark thaimat, värt. köpte en korv på centralstationen förut som såg skitgod ut tills jag fick den i handen och slängde den efter en tugga. jävla kalvkött, går inte ihop med bakfylla. ska göra ett nytt försök när jag inte mår som jag mådde. i morgon ska jag till nya jobbet. spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar