idag tittade Joel Alme in på Schillerska och spelade a young summer's youth för oss, det var fint. dagens väder har dock givit mig men för livet. vaknade upp till snöflingor på 5 cm omkrets ungefär, vred på persiennen igen och la mig och grät. det blev sol, det blåste hagel, det blåste regn, det blåste sol. sa jag att det haglade? nu är det högsommar med kyliga vindpustar och det är lite mer acceptabelt från min sida. gudarna gillar oss inte idag, kanske beror det på Usama bin Ladin, Gaddafis son? jag vet inte. men vad jag vet är att jag har ätit på tok för många toast, har på tok för lite pengar för månadens alla festligheter, på tok för lite dejt till balen och på tok för mycket tårar att vänta. ohoh! är inte sugen. men det ska nog gå bra, 27 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar