hejsan svejsan! var uppe klockan sex i morse för att hetsköra mig själv mitt i morgonruset till stora holm och göra halkan. det var cool. drack mest café au lait och cruisade runt. igår kräktes jag nästan i toan, ångest ångest ångest. gymnasiet är mitt liv, vad fan gör man när man inte har något liv längre tänkte jag. ingen vet. får väl ringa min rådgivare, han vet det mesta. jaha på fredag är det bal, det enda som kanske inte är ångestvållande. mest knark, sprit, cigaretter, dans på bordet och sådant där tjafs. inget märkvärdigt. såg det på park lane för drygt en månadsen, verkade helt ok. på måndag står jag vid världens ände. klockan fyra ska jag gå upp, ska få åka kims partybil till champagnefrukosten. men innan dess måste jag göra studentstädet (varför ska jag????), dammtorka och sådan skit, tänker göra det på mina 181.5 centimeter till och med! kör en susan mayer, fast utan underkläder och webbcam... och sexigheten.

(här är för övrigt min och anjas ultimata spellista vi ville ha till flaket, ni vet att vi är bäst: den riktiga flaklistan - ultimate edt. 2011 )
kärleksfulla kyssar från petite moi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar