åh, mest ovärda planerade fredagen. allt började bra. hade pizzamiddag med anja hemma hos anja. det var fint, tack! drack mig mätt på cola, amanda och linnea kom över och jag tänkte att nu fan ska vi väl få se veronica maggio på liseberg. kul grej! nehe, nej. spårvagnen hann inte ens stanna vid hållplatsen förrän vi såg kön slingra sig 55 km runt hela satans liseberg. proppfulla spårvagnar slutade aldrig komma! det var 27 mil kö till pressbyrån för att folk tänker med sina nedre regioner och inte kan köpa sitt lisebergskort i god tid (ja, jag tillhör själv denna krets). så vad vi gjorde var att slå oss ner utanför i en halv sekund, gå därifrån till valand för att ta oss till sejdeln som blev can's, sitta där i tjugo sekunder för att återigen gå till sejdeln. vända igen och hamna på en spontanfest där folk ligger och ligger med varandra mitt på gräsplättarna. om inte jorden, som nämnts, går under idag. då vet jag fan inte vad. om tolv timmar ska jag jobba, himla käckt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar