jaha, i helgen flyttar jag till malmöl en stund. alltså, jag är ingen hajker. packa och allting, uh. inte min kopp te om man säger så. idag har jag ätit försenad födelsedagstårta hos en kusin som nyss fyllde 25 hela år (då har jag barn, som sagt). jag lär inte somna på den här halvan av dygnet, öste i mig två stora koppar kaffe och skrattade så jag fick kramp i magen. är helt freaking laddad nu.
jag har halva inne till ett jävla jobb också, tror jag om jag inte blivit fullkomligt lurad. pantad, ung och naiv som man är. men det hade ju varit skönt om så fallet var! jag försöker för övrigt tvinga mig själv till att öppna mappen med staden & framtidenarbeten, går väl så där. fasar över vad som kommer hända när jag ska försöka skicka det hela till min egen mail sedan, det vill säga ingenting alls. kapitalistsvin till dator. jag måste sluta använda det ordet, får ingen betydelse alls i mina meningar. det verkar vara fest i trappuppgången också, herregud, mycket på en och samma gång! I MORGON ÄR DET TORSDAG! (det händer ingenting roligt alls då men man måste ju ha ett trevligt avslut)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar