jag förstår inte riktigt hur det gick till men jag blev rödbränd idag. så ja, mina vänner, våren är här. insåg nyss att sociologi inte är ett program utan en kurs. såklart. fy fan. jaha vad gör jag nu? vad blir jag? jag vet inte. mor tjatar, far tjatar. jag orkar inte ta tag i det här, kan inte bli det jag vill ändå med mina tattiga betyg. eller okej, jag behöver ett godkänt i matte b. men då kommer det ändå vara för sent för psykologprogrammet eller vad fan jag nu ska göra. och inte nog med detta, jag och anja fick varsin feting till dijonsenap på axeln idag. om det var en mås, vilket det med största sannolikhet var, är vi alla överens om att göteborg ännu en gång har bevisat vilken skit(hehe)stad den är. alltså, jag gillar väl götet och så, men det blir lite för mycket ibland. som dagens exempel. har dom sådana jävliga måsar på Österlen till exempel? det tror inte jag. ja, jag vill flytta. det vet ni ju. nu när jag sitter här och llolar så ska jag passa på att skriva klart nästan hela PA. det kan gå bra, det kan gå åt helvete. vi får väl se. hoppas det är vår imorgon med! jag har storslagna idéer på gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar