hej, jag dricker saft. känner mig som en sådan där torkad tvättsvamp man brukar ha hemma som prydnad, för mycket pizza denna helg. i förrgår hade jag och kalmaridolerna fredagsmys. jag och isak var hos andré och såg på spåret-finalen med pizza och vin och gick hem jättetidigt. i går fick jag en privat guidetur i malmö. var på marknad, drack öl i parken och sådant där trevligt. och så hanns tre hela hemmafester med. var ensam om att vara av det motsatta könet bland en bunt manliga kalmariter i ett trångt vardagsrum med 1 mm luft, största delen av kvällen. dom blev liksom bara fler och fler. jag vet inte när det gicks och la sig men det är väl obetydligt. var ganska slut i morse, såg 500 days of summer och winter's bone, åt knäckebröd och pizza igen. och nu sitter jag här. det är lite tråkigt att komma hem, det regnar och man vet att tre timmar söderut ligger en utav världens bästa städer. och jag är sämst och föddes här. åh malmö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar