alltså vad är detta! jag har ägnat hela morgonen och förmiddagen åt min PA-rapport och den är fortfarande inte en sida längre än vad den var innan. och jag har i n g e n t i n g att fylla ut med, panik, måste ha hjälp. för övrigt har jag ätit så mycket brieost och fikonmarmelad så det står mig upp i halsen, fast på ett positivt sätt. senast nu åt jag det som en toast, innan dess åt jag det på knäckebröd till frukost. kanske ska göra det till någon slags nationalrätt. fruktansvärt gott! hade tänkt byta upp mig till ny marmelad kanske, bara för att testa.
såg spider man för första gången idag. ursäkta men det är ingen bra film, inget jag kommer rekommendera mina ungar som någon sorts klassiker eller så. den berömda spider man-kyssen är bättre i O.C.! japp, nu sa jag det. ska återgå till min viktiga rapport nu. peace hoe's!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar