jag skrev ett inlägg men det blev alldeles för rörigt. 
hej! jag såg sveriges mästerkock förut. göteborg, gillar! per morberg, vilken pärla. skulle gärna hyra honom i mitt kök. borde avsluta mitt nk-arbete, borde överväga att sova oftare. ser ut som ett vrak, vill inte ha det så. saker är jobbiga okej? okej. nu måste jag se till att få ett jobb, det är inte längre tomma ord. jag hotar mig själv till livet, det känns bättre. och om jag får jobb, då ser ni inte mig här mer efter sommaren, (troligtvis tomma ord). det får vi väl snart reda på, igår var det vår nu är det vinter igen. vart är världen på väg? nu ska jag göra det som var tänkt att göras. tvingas upp klockan nio i morgon för att ställa till med kaffe och fan vet vad. kommer aldrig få sova på min lediga dag. det är ren skam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar