jag har flängt utav bara helvete idag, det kan jag tala om. i alla fall är kroppen slutkörd. fast jag insåg precis att jag mest har suttit, men är ändå slutkörd. åkte hemifrån klockan åtta, hade riskutbildning från nio till halv ett, vad nu det ska vara bra för. allt som sades kan man la sedan lantistiden då man tog sig fram på moppe, please. sedan åkte jag hem och "pluggade", käkade tre tacos med hela ansiktet (det bästa med att äta ensam är att man kan göra det hur fan man själv behagar) och några singoalla. EFTER DETTA åkte jag tillbaka till staden för att sitta på en teorilektion i ytterligare två timmar. jag är så jävla ambitiös så det borde finnas pris. jag har till och med hunnit ringa viktiga samtal idag, herregud. kommer säkert sluta som bankman som jag ligger i. I MORGON sätter jag mig i en bil för första gången med min lärare som jag vill ta med hem varje torsdag för att han är så fin och snäll och fin. jaha, nu ska jag skriva om mitt afrikanska efternamn. vad det betyder (?). hur i hela friden ska ens min pappa veta det, går ju knappt att uttala skiten. nej, det är ingen skit. skojade väl! peace, love & understanding

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar