jag hade tänkt resumera natten men den var så jävla sjuk så jag vet inte om det är möjligt. och jag vet inte vad som är värst. att jag träffade pappa på krogen och stannade kvar, alla dessa mängder alkohol jag uppenbarligen hällde i mig med tanke på dagens tillstånd(!). eller att jag tydligen fick skållhett kaffe spillt över hela benet, i samband med detta slängde mig ner på golvet inne på bk, och inte har fattat vem fan det är som har gått och stunkit kaffe hela morgonen tills linn gjorde svaret klart för mig nyss via telefon, jag har inte känt smärtan varken förut eller nu. fullaste lördagen i mitt liv, jovisst kan ni tänka er. jag vet inte hur många gånger jag har sagt det här men nu får det fan vara bra för min del, på några helger. jag och meyer (jag hoppas att han kom hem hel och hållen, 40 minuter på en buss från landet ingenstans är nog inte så lätt som man skulle kunna tycka) vaknade upp mitt ute på vischan trots att i alla fall jag var fast besluten om att vakna upp i min egna säng. vaknade på en madrass på golvet i linns rum. jag tänkte gå och skjuta huvudet av mig nu, eller bara ligga i min säng och dricka litervis med vatten för stackars kroppen eftersom att det är skola imorgon. hoppas alla får en trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar