1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 sköt lite heroin? nä, inte vad jag minns

2. Höll du några av dina nyårslöften?
tror inte jag hade något

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej inte då

4. Dog någon som stod dig nära?
nej och nej

5. Vilka länder besökte du?
england

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
lite space, eget boende så att säga. och ett husdjur

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
inget speciellt tror jag

8. Vad var din största framgång 2010?
öh typ inget, lärde mig uppskatta pengars värde bättre kanske

9. Största misstaget?
typ... köpa fel skor, enorm prisskillnad och de jag inte köpte hade varit mycket mer värda att äga lol

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
gick på kryckor två gånger OCH hade feber två gånger. har aldrig feber, sög lite

11. Bästa köpet?
kommer inte på något buhu

12. Vad spenderade du mest pengar på?
öl och sånt där, skor också kanske

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
lärde känna massa asgrymma människor

14. Vilka sånger/artister kommer alltid att påminna dig om 2010?
typ eldkvarn då, och llojd

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
pluggat matte haha

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
tänkt

18. Blev du kär i år?
ah... ne. eller, lite?

19. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nepp

20. Bästa boken du läste i år?
läste typ inte ett piss, dåligt

21. Största musikaliska upptäckten?
beach house kanske

22. Vilka festivaler besökte du 2010?
emmaboda

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
haha lol, satt på charlies tills det blev mörkt. gick upp vid sju till skolan dagen efter, det var himla fint

24. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
så jävla sleten och sunkig typ, ska bättra mig

25. Vad fick dig att må bra?
pendla mellan göteborg och lund stup i kvarten, det var skönt

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
pengar att bada i, typ

27. Favoritprogram på TV?
typ allt. desperate housewives, så mycket bättre, halv åtta hos mig, parlamentet... kan fortsätta i evigheter. nu är ju fan allt slut

28. Något du önskade dig och fick?
ny mobil, och pengar heh

29. Något du önskade dig men inte fick?
nytt objektiv, tackade iofs nej men ändå

30. Vem saknade du?
hade ungefär alla jag behövde + ännu fler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar